Amikor a tudás önmagában már nem elég

Kommunikációs Workshop IT-soknak

  • Nem éppen harmonikus az üzleti megrendelő és az IT közti kapcsolat?
  • Gyakran érzed azt, hogy az ügyfél képtelen megérteni, amit mondasz neki?
  • Hiába igyekszel műszakilag kiváló eredményt nyújtani, az ügyfél elégedettség mégis a padlón van?
  • A nézetkülönbségeitek újra és újra konfliktusokba torkollnak az megrendelőiddel, együttműködés helyett harcoltok egymással?

Hiszünk abban, hogy minden informatikus képes arra, hogy professzionális ügyfélélményt nyújtson, ami elengedhetetlen a sikeres IT építéséhez!

Előadók

Kinek ajánljuk a tréninget?

  • IT vezetőknek
  • Csapatvezetőknek
  • Projektvezetőknek
  • Fejlesztőknek, vagy más technikai szakértőknek
  • IT Sales-eseknek
... és mindenkinek, aki informatikusként ügyfelekkel kommunikál, és hisz abban, hogy aki ezt jól csinálja, az félúton jár a sikerhez vezető úton!

Témák a tematikából



  • A valódi életből vett kommunikációs helyzetek, ezek elemzése, megértése, újrajátszása
  • Különböző viselkedéstípusok azonosítása. Hogyan változtathatunk ezeken?
  • Csoportos gyakorlatok a kommunikációt blokkoló viselkedésekkel a fókuszban, ezek megélése, elemzése
  • Konkrét tippek hiteles és hatásos ügyfélkommunikációra és konfliktuskezelésre
  • Üzenetek átadása (hogyan érjük el, hogy minden lényeges információ a másik fél számára érthető módon kerüljön átadásra)
  • Valós, résztvevők által hozott, a mindennapi munka során előforduló helyzetek szimulációja, értelmezése, azonnal alkalmazható megoldások feltárása és gyakorlása
2x8 órás, vagy 4x4 órás csoportos alapozó tréning, 1 napos opcionális utókövetések, 3 és 6 hónappal az alapozó tréning után.

Résztvevők száma: minimum 3, maximálisan 8 fő egy csoportban

Ajánlatkérés

Téged is szívesen meghívunk egy kávéra és egy szakmai beszélgetésre, ha megosztanád velünk a dilemmáidat!
Kérdések, igények röviden: